Více
    23.6 C
    Czech
    Středa 29. května 2024

    WhatsApp zavede reklamy. Na hlavní obrazovce se však neobjeví

    Aplikace WhatsApp je známá svou politikou, že je zcela bez reklam. To se ovšem nyní podle serveru dotekomanie.cz může změnit. Aplikace se připravuje na jejich zavedení, útěchou však může být, že na hlavní obrazovce by se objevit neměly.

    I přes dřívější popření této skutečnosti ze strany šéfa WhatsAppu, se zdá, že se situace mění. Společnost Meta, která stojí za WhatsAppem, se již několik let snaží do aplikace dostat reklamu.

    „Článek tvrdil, že se chystáme umístit reklamy na hlavní obrazovku. To neuděláme, ani o tom nediskutujeme. Nemyslíme si, že je to správný model. Když lidé otevřou svou schránku, nechtějí vidět reklamu,“ uvedl podle dotekomanie.cz šéf WhatsAppu, Will Cathcart, pro brazilský magazín Folha De S.Paulo.

    Cathcart nicméně naznačil, že reklamy by mohly být umístěny na jiných místech aplikace, jako jsou kanály nebo statusy. „Reklamy by se však mohly objevit na jiných místech – v kanálech nebo statusech. Například kanály by mohly vybírat poplatky za přihlášení k odběru, mohly by být exkluzivní pro placené členy nebo by majitelé mohli chtít propagovat kanál. Ale ne, nebudeme umisťovat reklamy do vaší schránky,“ vysvětlil Cathcart.

    Přestože není jasné, kdy se reklamy do aplikace WhatsApp dostanou, lze očekávat, že se tak dříve nebo později stane. Tato změna vyvolává obavy uživatelů o jejich soukromí. Reklama však představuje významný zdroj příjmů, což může být důvodem pro její zavedení do aplikace.

    Sledujte nás na sítích

    OpenAI zakládá bezpečnostní výbor. Bude dohlížet na výzkum a trénovat model nové generace

    Společnost OpenAI oznámila zřízení Výboru pro bezpečnost a zabezpečení, devítičlenného panelu, jehož úkolem je zajistit bezpečný průběh výzkumu strojového učení. Vede ho generální ředitel OpenAI Sam Altman a tři další ředitelé včetně předsedy správní rady Breta Taylora. Členyjsou také vedoucí inženýři Aleksander Madry, Lilian Weng, John Schulman, Matt Knight a Jakub Pachocki.

    Společnost xAI Elona Muska získala 6 miliard dolarů na vývoj umělé inteligence. Plánuje spuštění superpočítače

    Technologický podnik Elona Muska xAI získá od skupiny investorů investici 6 miliard dolarů na vývoj umělé inteligence (AI). Financování, které bylo oznámeno na internetových stránkách společnosti, je součástí kola série B. Mělo by výrazně urychlit uvedení prvních produktů xAI na trh a podpořit výzkumné úsilí.

    Skoro 30letá éra ICQ končí: Oblíbený komunikátor definitivně vypíná své služby

    Kdysi nesmírně populární komunikační nástroj ICQ definitivně končí. Služba, která v dobách svého největšího rozmachu měla přes 100 milionů uživatelů po celém světě, přestane fungovat od 26. června.

    Xiaomi opět kopíruje Apple. Tentokrát jeho kontroverzní reklamu

    Apple nedávno rozpoutal bouři kontroverzní reklamou na nový iPad Pro. V ní byly hudební nástroje a umělecké předměty slisovány do tenkého zařízení. Teď se zdá, že čínská technologická společnost Xiaomi se rozhodla využít této publicity ve své vlastní reklamě na Xiaomi 14 Civi. Je kopírování chytrým marketingovým tahem, nebo jen dalším příkladem nedostatečné kreativity?

    NEJNOVĚJŠÍ

    OpenAI zakládá bezpečnostní výbor. Bude dohlížet na výzkum a trénovat model nové generace

    Společnost OpenAI oznámila zřízení Výboru pro bezpečnost a zabezpečení, devítičlenného panelu, jehož úkolem je zajistit bezpečný průběh výzkumu strojového učení. Vede ho generální ředitel OpenAI Sam Altman a tři další ředitelé včetně předsedy správní rady Breta Taylora. Členyjsou také vedoucí inženýři Aleksander Madry, Lilian Weng, John Schulman, Matt Knight a Jakub Pachocki.

    Společnost xAI Elona Muska získala 6 miliard dolarů na vývoj umělé inteligence. Plánuje spuštění superpočítače

    Technologický podnik Elona Muska xAI získá od skupiny investorů investici 6 miliard dolarů na vývoj umělé inteligence (AI). Financování, které bylo oznámeno na internetových stránkách společnosti, je součástí kola série B. Mělo by výrazně urychlit uvedení prvních produktů xAI na trh a podpořit výzkumné úsilí.

    Skoro 30letá éra ICQ končí: Oblíbený komunikátor definitivně vypíná své služby

    Kdysi nesmírně populární komunikační nástroj ICQ definitivně končí. Služba, která v dobách svého největšího rozmachu měla přes 100 milionů uživatelů po celém světě, přestane fungovat od 26. června.

    Xiaomi opět kopíruje Apple. Tentokrát jeho kontroverzní reklamu

    Apple nedávno rozpoutal bouři kontroverzní reklamou na nový iPad Pro. V ní byly hudební nástroje a umělecké předměty slisovány do tenkého zařízení. Teď se zdá, že čínská technologická společnost Xiaomi se rozhodla využít této publicity ve své vlastní reklamě na Xiaomi 14 Civi. Je kopírování chytrým marketingovým tahem, nebo jen dalším příkladem nedostatečné kreativity?