Více
    23.6 C
    Czech
    Středa 29. května 2024

    Clubhouse konečně spouští svou aplikaci pro Android

    Clubhouse se více než rok po svém prvním spuštění na App Store dostal konečně na Android.

    Clubhouse začal nabízet testovací verzi své aplikace uživatelům systému Android ve Spojených státech, což je potenciálně velké rozšíření publika. Dříve byla tato platforma dostupná pouze na pozvánky v AppStore od Applu, kde se poslední měsíc počet stažení výrazně snížil. Clubhouse uvedl, že zpočátku testuje aplikaci pro uživatele v USA a v nejbližších dnech bude následovat Velká Británie a později zbytek světa.

    Zatím je to jen beta verze

    „V příštích několika týdnech plánujeme shromáždit zpětnou vazbu od komunity, opravit případné problémy a přidat několik posledních funkcí, jako jsou platby a vytváření klubů, a teprve poté ji rozšířit do zbytku světa.“ uvedla technologická společnost na svém blogu. Společnost dále poděkovala uživatelům Androidu za jejich trpělivost a uvedla, že aplikace bude během několika příštích týdnů rozšířena do zbytku světa. Uživatelé mimo USA se mohou zaregistrovat, aby obdrželi oznámení, až bude dostupná v jejich oblasti.

    V beta verzi aplikace Clubhouse pro Android v současné době chybí řada funkcí. Chybí například možnost sledovat téma, překlady v aplikaci, lokalizace, možnost vytvořit nebo spravovat klub, propojit profily na Twitteru a Instagramu, platby a také možnost změnit jméno profilu nebo uživatelské jméno.

    Budoucnost pro Clubhouse nevypadá ale slibně

    Počet stažení aplikace, což je jeden z ukazatelů popularity, však výrazně klesl. Podle společnosti Sensor Tower dosáhl tento počet v únoru svého maxima (9,6 milionu stažení), v březnu klesl na 2,7 milionu a v dubnu na 900 000 stažení. Pokles vyvolal otázky o dlouhodobé životaschopnosti aplikace a o tom, zda za její úspěch částečně vděčí tomu, že lidé během pandemie tráví více času doma. Otázce životaschopnosti ani nepomáhá to, že konkurenční společnosti Facebook a Twitter spustily vlastní aplikace nebo funkce, které napodobují Clubhouse.

    Facebook testuje vlastní webovou aplikaci s názvem Hotline. Hotline umožňuje moderátorům chatovat s publikem prostřednictvím zvuku a textu a bude k dispozici uživatelům Android i Apple. Twitter spustil Spaces, funkci pro audio streaming v rámci stávající aplikace Twitter. Spaces také brzy umožní uživatelům zpoplatnit vstup do svých audio chatovacích místností.

    Sledujte nás na sítích

    OpenAI zakládá bezpečnostní výbor. Bude dohlížet na výzkum a trénovat model nové generace

    Společnost OpenAI oznámila zřízení Výboru pro bezpečnost a zabezpečení, devítičlenného panelu, jehož úkolem je zajistit bezpečný průběh výzkumu strojového učení. Vede ho generální ředitel OpenAI Sam Altman a tři další ředitelé včetně předsedy správní rady Breta Taylora. Členyjsou také vedoucí inženýři Aleksander Madry, Lilian Weng, John Schulman, Matt Knight a Jakub Pachocki.

    Společnost xAI Elona Muska získala 6 miliard dolarů na vývoj umělé inteligence. Plánuje spuštění superpočítače

    Technologický podnik Elona Muska xAI získá od skupiny investorů investici 6 miliard dolarů na vývoj umělé inteligence (AI). Financování, které bylo oznámeno na internetových stránkách společnosti, je součástí kola série B. Mělo by výrazně urychlit uvedení prvních produktů xAI na trh a podpořit výzkumné úsilí.

    Skoro 30letá éra ICQ končí: Oblíbený komunikátor definitivně vypíná své služby

    Kdysi nesmírně populární komunikační nástroj ICQ definitivně končí. Služba, která v dobách svého největšího rozmachu měla přes 100 milionů uživatelů po celém světě, přestane fungovat od 26. června.

    Xiaomi opět kopíruje Apple. Tentokrát jeho kontroverzní reklamu

    Apple nedávno rozpoutal bouři kontroverzní reklamou na nový iPad Pro. V ní byly hudební nástroje a umělecké předměty slisovány do tenkého zařízení. Teď se zdá, že čínská technologická společnost Xiaomi se rozhodla využít této publicity ve své vlastní reklamě na Xiaomi 14 Civi. Je kopírování chytrým marketingovým tahem, nebo jen dalším příkladem nedostatečné kreativity?

    NEJNOVĚJŠÍ

    OpenAI zakládá bezpečnostní výbor. Bude dohlížet na výzkum a trénovat model nové generace

    Společnost OpenAI oznámila zřízení Výboru pro bezpečnost a zabezpečení, devítičlenného panelu, jehož úkolem je zajistit bezpečný průběh výzkumu strojového učení. Vede ho generální ředitel OpenAI Sam Altman a tři další ředitelé včetně předsedy správní rady Breta Taylora. Členyjsou také vedoucí inženýři Aleksander Madry, Lilian Weng, John Schulman, Matt Knight a Jakub Pachocki.

    Společnost xAI Elona Muska získala 6 miliard dolarů na vývoj umělé inteligence. Plánuje spuštění superpočítače

    Technologický podnik Elona Muska xAI získá od skupiny investorů investici 6 miliard dolarů na vývoj umělé inteligence (AI). Financování, které bylo oznámeno na internetových stránkách společnosti, je součástí kola série B. Mělo by výrazně urychlit uvedení prvních produktů xAI na trh a podpořit výzkumné úsilí.

    Skoro 30letá éra ICQ končí: Oblíbený komunikátor definitivně vypíná své služby

    Kdysi nesmírně populární komunikační nástroj ICQ definitivně končí. Služba, která v dobách svého největšího rozmachu měla přes 100 milionů uživatelů po celém světě, přestane fungovat od 26. června.

    Xiaomi opět kopíruje Apple. Tentokrát jeho kontroverzní reklamu

    Apple nedávno rozpoutal bouři kontroverzní reklamou na nový iPad Pro. V ní byly hudební nástroje a umělecké předměty slisovány do tenkého zařízení. Teď se zdá, že čínská technologická společnost Xiaomi se rozhodla využít této publicity ve své vlastní reklamě na Xiaomi 14 Civi. Je kopírování chytrým marketingovým tahem, nebo jen dalším příkladem nedostatečné kreativity?