Více
    23.6 C
    Czech
    Středa 29. května 2024

    Spotify zavedlo inspirativní playlisty Friends Mix

    Koncem minulého týdne populární streamovací platforma Spotify oznámila funkci Friends Mix. Služba díky ní vytvoří koktejl nejoblíbenějších skladeb vašich přátel a zmixuje je s vašimi vlastními oblíbenými písněmi. Napsal o tom server Mashable.

    Spotify je nejpopulárnější služba pro streamování hudby, i když je nutné připomenout, že dominuje velkou měrou díky podcastům. Kromě těch jsou ovšem její doménou také seznamy skladeb. Playlisty jsou vždy uzpůsobeny do nějakého stylu či zájmu a jsou specifické. Samozřejmě můžete tvořit svoje vlastní playlisty.

    Aplikace koncem minulého týdne oznámila sociální funkci, kterou ocení každý, kdo se chce nechat inspirovat svými přáteli. Spotify sice na domovské zdi v aplikaci doporučuje hudbu poslouchanou přáteli, nyní však podle webu Mashable zachází ještě dál.

    Spotify přišlo s funkcí Friends Mix. Podle názvu je zřejmé, že půjde o tvorbu společných playlistů. Friends Mix ovšem souvisí s funkcí z minulého roku Blend. Respektive, funkci Blend rozšiřuje.

    Friends Mix vám vygeneruje seznam skladeb poslouchaných vašimi přáteli. Nejdříve ovšem musíte aktivovat funkci Blend, tedy pozvat přítele. Následně se vám vytvoří playlist složený z toho, co posloucháte vy a váš přítel.

    Funkci Blend musíte využít ještě dvakrát. Friends Mix totiž generuje playlist založený na titulech z celkem tří seznamů skladeb Blend.

    Když vaši přátelé poslouchají, současně je Friends Mix podle jejich poslechové nálady denně aktualizován.

    Spotify na vrcholu hudebního potravního řetězce

    Společnost Spotify Ltd. zveřejnila v minulém týdnu finanční výsledky za druhé čtvrtletí letošního roku. Počet aktivních denních posluchačů s prémiovým účtem vzrostl ze 182 milionů v prvním čtvrtletí na 188 milionů v druhém čtvrtletí.

    Počet posluchačů bez předplatného vykázal nárůst ze 422 milionů v prvním čtvrtletí na 433 milionů v druhém čtvrtletí , napsal server The Verge.

    Spotify současně utrpělo ztrátu 125 milionů eur, přestože průměrný zisk na uživatele vzrostl z 4,38 eura na 4,54 eura.

    Spotify si kromě populárními podcasty a playlisty udržuje přízeň také novinkami, jako jsou právě Blend a Friends Mix.

    Jednou z velice očekávaných funkcí měla být Spotify HiFi. S ní by se poslech na Spotify kvalitou zvuku rovnal poslechu CD. Funkce měla být dostupná koncem minulého roku. Není zřejmé, proč stále není k dispozici.

    Sledujte nás na sítích

    OpenAI zakládá bezpečnostní výbor. Bude dohlížet na výzkum a trénovat model nové generace

    Společnost OpenAI oznámila zřízení Výboru pro bezpečnost a zabezpečení, devítičlenného panelu, jehož úkolem je zajistit bezpečný průběh výzkumu strojového učení. Vede ho generální ředitel OpenAI Sam Altman a tři další ředitelé včetně předsedy správní rady Breta Taylora. Členyjsou také vedoucí inženýři Aleksander Madry, Lilian Weng, John Schulman, Matt Knight a Jakub Pachocki.

    Společnost xAI Elona Muska získala 6 miliard dolarů na vývoj umělé inteligence. Plánuje spuštění superpočítače

    Technologický podnik Elona Muska xAI získá od skupiny investorů investici 6 miliard dolarů na vývoj umělé inteligence (AI). Financování, které bylo oznámeno na internetových stránkách společnosti, je součástí kola série B. Mělo by výrazně urychlit uvedení prvních produktů xAI na trh a podpořit výzkumné úsilí.

    Skoro 30letá éra ICQ končí: Oblíbený komunikátor definitivně vypíná své služby

    Kdysi nesmírně populární komunikační nástroj ICQ definitivně končí. Služba, která v dobách svého největšího rozmachu měla přes 100 milionů uživatelů po celém světě, přestane fungovat od 26. června.

    Xiaomi opět kopíruje Apple. Tentokrát jeho kontroverzní reklamu

    Apple nedávno rozpoutal bouři kontroverzní reklamou na nový iPad Pro. V ní byly hudební nástroje a umělecké předměty slisovány do tenkého zařízení. Teď se zdá, že čínská technologická společnost Xiaomi se rozhodla využít této publicity ve své vlastní reklamě na Xiaomi 14 Civi. Je kopírování chytrým marketingovým tahem, nebo jen dalším příkladem nedostatečné kreativity?

    NEJNOVĚJŠÍ

    OpenAI zakládá bezpečnostní výbor. Bude dohlížet na výzkum a trénovat model nové generace

    Společnost OpenAI oznámila zřízení Výboru pro bezpečnost a zabezpečení, devítičlenného panelu, jehož úkolem je zajistit bezpečný průběh výzkumu strojového učení. Vede ho generální ředitel OpenAI Sam Altman a tři další ředitelé včetně předsedy správní rady Breta Taylora. Členyjsou také vedoucí inženýři Aleksander Madry, Lilian Weng, John Schulman, Matt Knight a Jakub Pachocki.

    Společnost xAI Elona Muska získala 6 miliard dolarů na vývoj umělé inteligence. Plánuje spuštění superpočítače

    Technologický podnik Elona Muska xAI získá od skupiny investorů investici 6 miliard dolarů na vývoj umělé inteligence (AI). Financování, které bylo oznámeno na internetových stránkách společnosti, je součástí kola série B. Mělo by výrazně urychlit uvedení prvních produktů xAI na trh a podpořit výzkumné úsilí.

    Skoro 30letá éra ICQ končí: Oblíbený komunikátor definitivně vypíná své služby

    Kdysi nesmírně populární komunikační nástroj ICQ definitivně končí. Služba, která v dobách svého největšího rozmachu měla přes 100 milionů uživatelů po celém světě, přestane fungovat od 26. června.

    Xiaomi opět kopíruje Apple. Tentokrát jeho kontroverzní reklamu

    Apple nedávno rozpoutal bouři kontroverzní reklamou na nový iPad Pro. V ní byly hudební nástroje a umělecké předměty slisovány do tenkého zařízení. Teď se zdá, že čínská technologická společnost Xiaomi se rozhodla využít této publicity ve své vlastní reklamě na Xiaomi 14 Civi. Je kopírování chytrým marketingovým tahem, nebo jen dalším příkladem nedostatečné kreativity?