Více
    15.8 C
    Czech
    Středa 29. května 2024

    Disney+ v červnu zasáhne proti sdílení hesel, chce dostihnout Netflix

    Společnost Disney+ zahájí v červnu zásah proti sdílení hesel ve snaze konkurovat Netflixu. Generální ředitel společnosti Disney Bob Iger to označil za „nezbytný a velmi, velmi produktivní“ krok. Oznámení zaznělo během úterního konferenčního hovoru spojeného se čtvrtletními výsledky hospodaření.

    Iger uznal, že Netflix je „zlatým standardem, pokud jde o streamování“. Vyjádřil však důvěru v obsah společnosti Disney a prohlásil, že se proti Netflixu „opravdu dobře drží“. Připustil však, že Disney+ v současné době zaostává, pokud jde o technologii streamování, což je faktor, který Netflixu zajišťuje vedoucí postavení v oboru.

    „Začínáme jít po lidech, kteří nesprávně sdílejí hesla,“ řekl Iger a zdůraznil slovo „nesprávně“. Úplné globální zavedení vlastního programu placeného sdílení od společnosti Disney je naplánováno na září a podobný zásah bude následovat i v případě Hulu.

    Netflix měl s placeným sdílením úspěch

    Iger vyjádřil ohledně této iniciativy optimismus s odkazem na úspěch programu „placeného sdílení“ společnosti Netflix, který jí přinesl významný nový zdroj příjmů. „Máme z toho docela dobrý pocit,“ řekl Iger. „Samozřejmě nás povzbuzují výsledky, kterých Netflix dosáhl v rámci své iniciativy sdílení hesel. Věříme, že to bude jeden z faktorů, které do budoucna přispějí k růstu.“

    Pokud jde o reklamní technologie a prodejní sílu, měla společnost Disney výhodu. Společnosti Netflix se však s pomocí Microsoftu podařilo vybudovat vlastní obchod s televizními reklamami. Zavedení placeného sdílení, kdy si domácnost může za 7,99 USD měsíčně zakoupit „další členský slot“ pro někoho, kdo žije mimo domov, způsobilo, že příjmy, zisk, volný peněžní tok a cena akcií společnosti Netflix (NFLX) prudce vzrostly.

    Omezení produkce Marvelu

    Společnost Disney zatím nezveřejnila podmínky svého programu placeného sdílení, ale Iger přislíbil zisk za Disney+ ve čtvrtletí od července do září. Navzdory ztrátám ze sportovních přenosů (konkrétně ESPN+) dosáhl Disneyho zábavní streamovací byznys ve druhém fiskálním čtvrtletí roku 2024 zisku.

    Během stejného konferenčního hovoru Iger odhalil plány na omezení roční produkce společnosti Marvel na tři filmy a dva seriály. Zdůraznil přístup „kvalita nad kvantitou“. Uvedl také, že se společnost zaměří na pokračování (Moana, Inside Out), aby podpořila registraci do služby Disney+, která by potenciálně mohla přilákat 20 milionů předplatitelů. Podle Igera jsou pokračování nákladově efektivnější, protože šetří náklady na marketing.

    Disney+ není jedinou streamovací službou, která se snaží zpřísnit omezení počtu účtů. Max, kombinace zaniklé HBO Max a stále existující Discovery+, také vyvíjí vlastní program pro sdílení hesel. Očekává se však, že spuštění služby Disney bude o několik měsíců předcházet spuštění služby Discovery společnosti Warner Bros.

    Sledujte nás na sítích

    Společnost xAI Elona Muska získala 6 miliard dolarů na vývoj umělé inteligence. Plánuje spuštění superpočítače

    Technologický podnik Elona Muska xAI získá od skupiny investorů investici 6 miliard dolarů na vývoj umělé inteligence (AI). Financování, které bylo oznámeno na internetových stránkách společnosti, je součástí kola série B. Mělo by výrazně urychlit uvedení prvních produktů xAI na trh a podpořit výzkumné úsilí.

    Skoro 30letá éra ICQ končí: Oblíbený komunikátor definitivně vypíná své služby

    Kdysi nesmírně populární komunikační nástroj ICQ definitivně končí. Služba, která v dobách svého největšího rozmachu měla přes 100 milionů uživatelů po celém světě, přestane fungovat od 26. června.

    Xiaomi opět kopíruje Apple. Tentokrát jeho kontroverzní reklamu

    Apple nedávno rozpoutal bouři kontroverzní reklamou na nový iPad Pro. V ní byly hudební nástroje a umělecké předměty slisovány do tenkého zařízení. Teď se zdá, že čínská technologická společnost Xiaomi se rozhodla využít této publicity ve své vlastní reklamě na Xiaomi 14 Civi. Je kopírování chytrým marketingovým tahem, nebo jen dalším příkladem nedostatečné kreativity?

    Klíčový výzkumný pracovník v oblasti bezpečnosti v OpenAI rezignoval po spuštění GPT-4o

    Jan Leike, významný výzkumník v oblasti bezpečnosti ve společnosti OpenAI, která je zodpovědná za vývoj ChatGPT, rezignoval. Jeho odchod přišel jen několik dní po uvedení nejnovějšího modelu umělé inteligence společnosti, GPT-4o.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Společnost xAI Elona Muska získala 6 miliard dolarů na vývoj umělé inteligence. Plánuje spuštění superpočítače

    Technologický podnik Elona Muska xAI získá od skupiny investorů investici 6 miliard dolarů na vývoj umělé inteligence (AI). Financování, které bylo oznámeno na internetových stránkách společnosti, je součástí kola série B. Mělo by výrazně urychlit uvedení prvních produktů xAI na trh a podpořit výzkumné úsilí.

    Skoro 30letá éra ICQ končí: Oblíbený komunikátor definitivně vypíná své služby

    Kdysi nesmírně populární komunikační nástroj ICQ definitivně končí. Služba, která v dobách svého největšího rozmachu měla přes 100 milionů uživatelů po celém světě, přestane fungovat od 26. června.

    Xiaomi opět kopíruje Apple. Tentokrát jeho kontroverzní reklamu

    Apple nedávno rozpoutal bouři kontroverzní reklamou na nový iPad Pro. V ní byly hudební nástroje a umělecké předměty slisovány do tenkého zařízení. Teď se zdá, že čínská technologická společnost Xiaomi se rozhodla využít této publicity ve své vlastní reklamě na Xiaomi 14 Civi. Je kopírování chytrým marketingovým tahem, nebo jen dalším příkladem nedostatečné kreativity?

    Klíčový výzkumný pracovník v oblasti bezpečnosti v OpenAI rezignoval po spuštění GPT-4o

    Jan Leike, významný výzkumník v oblasti bezpečnosti ve společnosti OpenAI, která je zodpovědná za vývoj ChatGPT, rezignoval. Jeho odchod přišel jen několik dní po uvedení nejnovějšího modelu umělé inteligence společnosti, GPT-4o.