Více
    10.2 C
    Czech
    Neděle 4. června 2023

    Logitech for Creators přichází s dalším produktem. Tentokrát se jedná o levné světlo pro streamery

    Pro streamery a tvůrce videí je dobré osvětlení základ úspěchu. Proto společnost Logitech pod svou značkou Logitech for Creators představila nové osvětlovací zařízení s názvem Litra Glow. Podle společnosti dokáže světlo zajistit přirozený a zářivý vzhled u všech odstínů pleti.

    Litra Glow poskytuje neoslňující světlo, které je šetrné k očím a bezpečné pro celodenní svícení. Osvětlení je vybaveno technologií TrueSoft společnosti Logitech, která slibuje filmovou přesnost barev a umožňuje měkké světlo. Díky němu nebudou prý streameři nebo tvůrce videí vypadat tak unaveně.

    Namísto velkého stolního stojanu se Litra Glow dodává s malým držákem s nastavitelnou výškou, náklonem a otáčením, který jej vyvažuje na horní straně monitoru. Vypadá to, že světlo bude méně univerzální než Key Light Air od společnosti Elgato. Napájení je zajištěno prostřednictvím portu USB-C na jeho zadní straně.

    Společnost Logitech navrhla světlo Litra Glow tak, aby bylo plug-and-play. To znamená, že světlo můžete kdykoliv zapojit a nemusíte se starat o restartování počítače či zdlouhavé nastavování. Uživatelé si mohou vybrat z pěti předvoleb s různým jasem a teplotou barev.

    Litra Glow se dá ovládat až třemi způsoby

    Pokud si uživatelé chtějí světlo dále přizpůsobit, mohou to udělat pomocí tlačítek v zadní části světla nebo pomocí softwaru G Hub. V programu si můžete nastavit vlastní předvolby a ovládat více světel Litra Glow současně. Světlo je také integrováno s klávesnicemi a myšmi Logitech, takže se dá ovládat pomocí makro tlačítek.

    „Litra Glow s technologií TrueSoft je nejrychlejší způsob, jak přinést prvotřídní osvětlení na jakoukoli pracovní plochu,“ řekla Jasmine Apolinar, produktová manažerka Logitech For Creators. „Osvětlení Litra Glow jsme navrhli tak, aby řešil běžné problémy, s nimiž se potýkají streameři a tvůrci obsahu, včetně kvality světla, ostrých stínů a únavy očí z dlouhých hodin streamování.“

    Společnost Logitech se výrazně prosazuje na trhu tvůrců obsahu a Litra Glow je toho nejnovějším důkazem. Společnost již léta vyrábí vedle klávesnic a myší také webové kamery. Logitech nedávno koupil společnost Blue Microphones, výrobce populárních USB mikrofonů Yeti a Snowball, a také společnost Streamlabs, která vyrábí software pro streamování.

    Logitech tento nový produkt vypustí na trh 26. ledna. K dispozici bude na Amazonu za 69 euro, přímo na českých trzích se zatím prodávat nebude.

    Sledujte nás na sítích

    Tržby Mety překvapily Wall Street, její akcie vyletěly vzhůru

    Meta překvapila Wall Street. V prvním letošním kvartálu vykázala společnost nárůst tržeb o 3 procenta, a to poprvé za tři po sobě jdoucí čtvrtletí. V reakci na tohle oznámení vzrostly akcie firmy o 12 procent.

    Xiaomi představuje klimatickou strategii pro dosažení čisté nuly

    Čínský gigant Xiaomi jde příkladem a oznámil snahu postupně docílit čisté nuly. Toho chce docílit výzkumem a vývojem čistých technologií, zlepšit nakládání s elektronickým odpadem a přechodem k ekologické logistice.

    Apple opět rozdrtil v soudní bitvě Epic Games

    Výrobce iPhonů Apple porazil v podání herní studio Epic Games. Soud popřel jakékoli monopolní praktiky společnosti a ze stolu smetl obhajobu protistrany, podle které jedná nezákonně. Soudní spor, který vypukl před dvěma lety, vyvolaly vysoké poplatky za nákup v App Store.

    Šéf Googlu Sundar Pichai si loni vydělal přes 200 milionů dolarů

    Generální ředitel Googlu a jeho mateřské společnosti Alphabet Sundar Pichai si vydělal minulý rok 226 milionů dolarů (téměř 5 milionů korun). Většina této částky přitom představovala odměnu v podobě akcií.

    Twitter zrušil modré fajfky u ověřených účtů, značí už jen předplatné

    Twitter odebral ověření v podobě modré fajfky všem účtům kromě výjimek. Značka ztratila svůj původní význam a aktuálně označuje pouze účty předplatitelů Twitter Blue. Šéf sociální sítě Elon Musk se tak snaží přimět více uživatelů platit za předplatné.

    NEJNOVĚJŠÍ

    Tržby Mety překvapily Wall Street, její akcie vyletěly vzhůru

    Meta překvapila Wall Street. V prvním letošním kvartálu vykázala společnost nárůst tržeb o 3 procenta, a to poprvé za tři po sobě jdoucí čtvrtletí. V reakci na tohle oznámení vzrostly akcie firmy o 12 procent.

    Xiaomi představuje klimatickou strategii pro dosažení čisté nuly

    Čínský gigant Xiaomi jde příkladem a oznámil snahu postupně docílit čisté nuly. Toho chce docílit výzkumem a vývojem čistých technologií, zlepšit nakládání s elektronickým odpadem a přechodem k ekologické logistice.

    Apple opět rozdrtil v soudní bitvě Epic Games

    Výrobce iPhonů Apple porazil v podání herní studio Epic Games. Soud popřel jakékoli monopolní praktiky společnosti a ze stolu smetl obhajobu protistrany, podle které jedná nezákonně. Soudní spor, který vypukl před dvěma lety, vyvolaly vysoké poplatky za nákup v App Store.

    Šéf Googlu Sundar Pichai si loni vydělal přes 200 milionů dolarů

    Generální ředitel Googlu a jeho mateřské společnosti Alphabet Sundar Pichai si vydělal minulý rok 226 milionů dolarů (téměř 5 milionů korun). Většina této částky přitom představovala odměnu v podobě akcií.

    Twitter zrušil modré fajfky u ověřených účtů, značí už jen předplatné

    Twitter odebral ověření v podobě modré fajfky všem účtům kromě výjimek. Značka ztratila svůj původní význam a aktuálně označuje pouze účty předplatitelů Twitter Blue. Šéf sociální sítě Elon Musk se tak snaží přimět více uživatelů platit za předplatné.